De samenwerkingen
van CrocsKom meer te weten over onze eerdere samenwerkingen met merken en artiesten.
Neem ook een kijkje bij onze speciale limited edition-collecties.
Leuk dat jij je hebt aangemeld!
Hou onze e-mailupdates in de gaten.
Meld je aan voor toekomstige e-mails
-
Merk Samenwerking .
De niet te imiteren en zeer getalenteerde rapper, zanger en songwriter is terug met Crocs voor twee speciale producten. Een Mega Crush Clog volledig bedekt met pluche en een set Jibbitz™ in dierenthema.
Kom meer te weten over Lil Nas X x Croc.
-
ontwerper samenwerking .
De beroemde schoenontwerper en Creative Director van de Crocs x Pollex Pod-collectie, Salehe Bembury, lanceert een nieuwe collectie producten en kleuren voor 2023. De Pollex Pod-collectie combineert vorm en functie met klassieke designelementen en maakt gebruik van de meest innovatieve mal in de schoenenbranche.
Koop nu Salehe x Crocs.
-
Merk Samenwerking .
Crocs met karakter. Dat is de kern van de samenwerking tussen McDonald’s® en Crocs. De favoriete merken van velen die hun klanten op de eerste plaats zetten, en daarom vullen we elkaar zo goed aan. Ook Grimace, Birdie en de Hamburglar hadden enkele nieuwe ideeën die we je wilden voorschotelen.
Kom meer te weten over McDonald’s x Crocs.
-
Brand Collaboration .
Iconische klassiekers raken nooit uit de mode. Er is geen ander merk dat zoveel invloed heeft gehad op de Amerikaanse stijl en cultuur dan Levi's®. Levi's® voorziet de wereld al sinds 1853 met zijn denim expertise en casual comfort. Het is een merk voor iedereen, van kleine boeren tot trendsetters en alles daartussenin. En met ons motto ‘Come As You Are’, is deze samenwerking perfect voor beide merken.
Shop nu Levi's® x Crocs.
-
Merk Samenwerking .
De creatievelingen achter het unieke Engelse merk Aries Arise hebben een exclusieve versie van de Hiker Clog ontworpen. Deze is verkrijgbaar in twee nieuwe kleuren. Deze collectie begeleidt je op elk pad, in de zon, bij schemer en meer.
Kom meer te weten over Aries X Crocs.
-
Merk Samenwerking .
De iconische Lightning McQueen Classic Clog is terug voor een overwinningsronde! Dit Cars-geïnspireerde silhouet is een van onze populairste modellen ooit en racet supersnel tussen ‘op voorraad’ en ‘uitverkocht’. Maak een statement in deze favoriete clogs, versierd met led-lampjes die bij elke stap oplichten.
Kom meer te weten over de Lightning McQueen x Crocs.
-
Merk Samenwerking .
Palace Skateboards heeft sinds zijn oprichting de skatecultuur en skatemode gepromoot. Nooit mongo, altijd ripping; we werken graag met ze samen aan een nieuwe schoen. Deze keer hebben ze alles uit de kast gehaald en onze Mellow Clog volledig gehuld in abstracte lijnen. In augustus 2023 komen er twee kleuren uit.
Shop nu Palace Crocs.
-
ontwerper samenwerking .
De beroemde schoenontwerper en Creative Director van de Crocs x Pollex Pod-collectie, Salehe Bembury, lanceert een nieuwe collectie producten en kleuren voor 2023. De Pollex Pod-collectie combineert vorm en functie met klassieke designelementen en maakt gebruik van de meest innovatieve mal in de schoenenbranche.
Kom meer te weten over de Crocs Pollex Pod-collectie.
-
Brand Collaboration .
Delightfully sunny and equally chill, this collaboration is full of west coast love. Slip on the Free & Easy X Crocs Classic Clog or Classic Slide and get some tasty waves.
-
artist collaboration .
Come walk with us. Our first collaboration with Diplo features both a Classic Clog and a Classic Sandal, inspired by taking a walk through the woods. Each pair boasts glow-in-the-dark and light-up Jibbitz™ charms in case you wander too far.
-
brand collaboration .
Palace and Crocs have partnered to create the Palace Crocs Classic Clog. Designed for your comfort and embellished for your enjoyment, the Palace Crocs Classic Clogs feature an all-over desert camo print and eleven Palace Jibbitz™ charms. Available through Palace only.
-
brand collaboration .
Finally, the much-anticipated drop of Lightning McQueen Adult Clogs everyone has been waiting for is here! With Cars graphics and long-lasting LEDs that light up with each step, you’re bound to leave everyone else in the dust.
-
artist collaboration .
The second drop with Justin Bieber and drew house was the first of its kind. Each pair of charmed-out clogs came with tall white socks to complete the cozy vibe.
-
brand collaboration .
A great show always has an encore. Inspired by a vintage Grateful Dead T-Shirt, Jibbitz™ charms include the famous dancing bears and rock climbing holds.
-
brand collaboration .
Our fifth collaboration with Post Malone does a double take with two colorways. Take your pick of pink or black, both in the Duet Max Clog II.
-
brand collaboration .
G Flip rocks her Crocs from awards shows to live shows—it was about time she created her own. In collaboration with this Australian musician we designed a clog as vibrant as her personality adorned with one-of-a-kind Jibbitz™ charms that fans are sure to rock at shows around the world.
-
Brand collaboration.
Don't miss this Jibbitz™ charm collaboration with Korean network, Sandbox! Enjoy all 5 Jibbitz™ collections inspired by the larger than life personalities of five content creators.
-
artist collaboration .
Luke Combs is back, and this time with more fuzz. The Luke Combs X Crocs Classic Lined Clog features Luke’s “Skully” graphic, black fuzz lining, and new Jibbitz™ charms.
-
Brand collaboration.
Repel down into these limited-edition Nicole McLaughlin X Crocs Campsite Classic Clogs, the final piece in the Project Greenhouse collaboration. Each pair of clogs is fashioned with functional gear you might really use after a climb with friends or at a campsite enjoying the great outdoors.
-
brand collaboration .
It wouldn’t be Croc Day 2020 without an over-the-top riff on the Classic Clog, because more is more, and Croc Day deserves something big.
-
artist collaboration .
Justin Bieber and Crocs. It’s been a long time coming... This Classic Clog is inspired by Bieber’s clothing brand, drew house, and its signature yellow color.
-
artist collaboration .
Crocs teamed up with lifelong fan and Latin trap superstar Bad Bunny to create one of the most anticipated collabs to date, complete with glow-in-the-dark Jibbitz™ charms.
-
brand collaboration .
Designer Anwar Carrots looks to move beyond the confines of a traditional fashion brand and finds a kindred spirit with his first collaboration with Crocs.
-
brand collaboration .
Crocs has once again partnered with Los Angeles-based pleasures for a new, limited-edition, Mossy Oak camo printed Classic Lined Clog.
-
brand collaboration .
Vibrant florals bring this collection of clogs, slides, and Crocs at Work™ styles to life in this second collaboration with Vera Bradley.
-
brand collaboration .
Our latest collaboration with Chinatown Market is quite a trip. Inspired by a vintage Grateful Dead T-Shirt, Jibbitz™ charms include the famous dancing bears and rock climbing holds.
-
brand collaboration .
Crocs Cares and Chinatown Market teamed up to give back. 100% of profits from these Jibbitz™ pack sales will be donated to Feeding America to secure meals on behalf of local member food banks.
-
brand collaboration .
The Kentucky Fried Chicken X Crocs collaboration channels the essence of 11 secret herbs and spices and looks like golden brown perfection. This Classic Clog also comes with three chicken-scented Jibbitz™ charms that look and yes, smell, like a fried chicken drumstick.
-
Artist collaboration .
Our third collaboration with Luke Combs is the first of its kind. The debut shoe is not only the first Classic Crocs Slide collaboration, but each pair comes equipped with a real guitar pick, perfect for kicking back all summer.
-
artist collaboration .
Few people embody a “Come as you are” attitude more than actor and model Ruby Rose. These Crocs Classic Bae Clogs feature a marbled treatment unique to every shoe with all the colors of the rainbow and distinctive Pride laces to show off your most proud self.
-
artist collaboration .
In partnership with Crocs global brand ambassador Yang Mi, we've combined Yang Mi's personal style into the design of 3 Classic Clogs, encouraging fans to be more confident and comfortable.
-
brand collaboration .
In a second collaboration, Crocs and Japanese clothing brand beams teamed up once again to create three fishing-inspired clogs complete with buckles, pockets, and waterproof materials. They’re quite the catch.
-
brand collaboration .
Crocs joined South Korean brand Rare Market to create this pair of chain-embellished Classic Clogs, featuring a colorful Rare Market chain backstrap. Available in white and black.
-
brand collaboration .
Crocs partnered with designer department store, Liberty London, to create an elegant collection of Classic Clogs and enamel Jibbitz™ charms.
-
brand collaboration .
Classic Clogs look great with jeans, so who better to collaborate with than denim and clothing brand, Madewell? This exclusive tie-dye print is a breath of fresh air just in time for spring.
-
brand collaboration .
In the sweetest collaboration yet, Crocs partnered with the lovable candy brand PEEPS® to create a collection of textured Classic Clogs topped with puffy PEEPS® chicks Jibbitz™ charms.
-
artist collaboration .
Post Malone X Crocs team up again for a new take on the Classic Clog. Designed by Post Malone.
-
Artist collaboration .
In collaboration with country music star Luke Combs, Crocs launched a new Classic Clog. Complete with fully functional bottle opener set off the orange backstrap.
-
artist collaboration .
Renowned artist Takashi Murakami collaborated with Crocs to add his bright, colorful style to the Classic Clog. Sold exclusively at ComplexCon Long Beach.
-
brand collaboration .
For Croc Day 2019, Crocs teamed up with Pizzaslime once again for a Classic Clog loaded with glow-in-the-dark #CrocDayIsLit Jibbitz™ charms.
-
brand collaboration .
Bold, distressed and ’90s-inspired, the Ruby Rose X Crocs Classic Clog is truly a gem.
-
brand collaboration .
Crocs teamed up with streetwear brand Chinatown Market to create a tie-dye and Smiley® Classic Clog sold exclusively at ComplexCon Chicago.
-
artist collaboration
Luggage and handbag designer Vera Bradley provided inspiration for a set of timeless floral and paisley clogs, flats and slides.
-
brand collaboration
Crocs joined hands with trendsetting platforms kiks & SupBro for a limited edition shoe box and 5-pack Jibbitz charms featuring old school graffiti and kiks motif.
-
brand collaboration
Luxury department store Barneys New York and Crocs paired up for a series of high-fashion Classic Clogs.
-
artist collaboration
Hip-hop superstar PSY paired up with Crocs for unique Classic Clogs and Jibbitz™ charms. These were sold exclusively in Korea.
-
artist collaboration .
Crocs partnered with country music star Luke Combs for a stylish yet down-home Classic Clog.
-
artist collaboration .
Award-winning music artist Post Malone partnered with Crocs to create unique special-edition clogs and Jibbitz™ charms. These were sold exclusively in Australia.
-
brand collaboration .
Crocs paired up with Japanese clothing brand BEAMS to create a series of clogs and sandals, including the Pocket clog, featuring miniature fanny packs on the straps!
Read More.
-
limited-edition collection .
Just in time for the band’s historic End of the Road tour, Crocs partnered with KISS® for a collection of limited-edition clogs and Jibbitz™ charms.
-
brand collaboration .
High-fashion designer Vivienne Tam provided bold inspiration for these colorful studded clogs featured at Shanghai Fashion Week.
-
brand collaboration .
“Now, with the well-heeled victories of several successful footwear collaborations under their belt, Crocs is venturing into a new arena . New York Post
handbags.”Read More.
-
brand collaboration .
Edgy streetwear brand Left Hand LA paired up with Crocs for a spectacularly girly glitter clog with colorful Jibbitz™ charms built in.
-
brand collaboration .
“The polarizing foam clog brand has defied expectations by slowly but surely infiltrating the worlds of fashion and streetwear.” . Highsnobiety
Read More.
-
brand collaboration .
“2019 may be the Year Of The Pig, but it’s the year of the Crocs over in California.” . Hypebeast
Read More.
-
Artist collaboration .
“This is one drop you definitely don’t want to sleep on; it’s practically guaranteed to sell out just like the last one.” . The Source
Read More.
-
Artist collaboration .
“Believe it or not, the most coveted footwear drop of the year so far is a Croc. Post Malone's Crocs to be exact.” . Vogue
-
brand collaboration .
“Crocs with built-in socks exist, proving to make your morning that much easier.” . Bustle
Read More.
-
limited-edition collection .
“The company’s latest collab, dubbed Drew Barrymore Crocs Color-Block Collection, has us rethinking everything we knew about Crocs…and the best part is, it’s affordable AF.” . Brit + Co.
Read More.
-
brand collaboration .
“Nowadays there are so many designer collaborations, it's very important to me that my partnerships stand out and mean something.” . Christopher Kane
Read More.
-
Samenwerking met merken .
Ze zijn terug voor de vierde keer, en hoe! Onze nieuwste samenwerking met het uit LA afkomstige merk PLEASURES is de meest opvallende tot nu toe, met twee unieke musthave versies. Voor de All-Terrain Clog is een nieuw reflecterend materiaal gebruikt met een sci-fi-achtige futuristische feel. De gitzwarte Classic Slide lijkt zo uit de merchandisecollectie van een band te komen met zijn speciale PLEASURES Jibbitz™.
-
Samenwerking met merken .
Onze favoriete zussen hebben onze Classic Clog betoverd en
getransformeerd in een speciale Halloween-uitvoering. Beide clogs zijn bedekt met glitter in kleurverloop en betoverende Jibbitz™ charms die je volledig in hun ban hebben. -
Samenwerking met merken .
Je hoort het goed. We hebben samen met Bretman Rock
een exclusieve set van 5 Jibbitz™ charms ontworpen die 100% ‘Da Baddest’ ooit zijn. -
Samenwerking met merken .
Onze liefde voor Hidden Valley Ranch kent geen grenzen. Onze beste ranchstijl ooit ziet er uit als een Hidden Valley Ranch dressing. De meegeleverde Jibbitz™ charms zijn voorzien van heerlijke bijgerechten die wel een dipsausje kunnen gebruiken.
-
Samenwerking met merken .
Deze samenwerking barst van de kenmerkende West Coast vibes en heeft een zonnig en tegelijk cool karakter. Voel die goede vibes in de Free & Easy X Crocs Classic Clog of Classic Slide.
-
samenwerking met merken .
De Tune Squad is terug met een limited edition Space Jam: A New Legacy clogs in twee uitvoeringen: een Classic en een All-Terrain met extra Jibbitz™ charms om nog meer Looney te worden.
-
samenwerking met merken .
Hello, gorgeous! Zet je beste beentje (en gezicht) voor in onze eerste samenwerking met Benefit Cosmetics. Deze collectie bevat zowel de Classic Clog als de Classic Sandal, uitgevoerd in knalroze met glitters en glamoureuze Jibbitz™ charms.
-
samenwerking met merken .
In onze vierde samenwerking met BEAMS, de Japanse iconische fashionboetiek, krijgt de Classic All-Terrain Clog een make-over met outdoor- en leger-geïnspireerde details in twee stijlen die streetstyle combineren met functionaliteit.
-
samenwerking met artiesten .
Maak een ommetje met ons. Onze eerste samenwerking met Diplo heeft geresulteerd in een Classic Clog en een Classic Sandal die geïnspireerd zijn door een wandeling door het bos. Beide zijn gestyled met glow-in-the-dark en oplichtende Jibbitz™ charms, mocht je te ver van huis zijn geraakt.
-
samenwerking met artiesten .
Popband Little Big moet je horen, en deze samenwerking moet je gewoon zien. Je zult je ogen niet geloven, en dat is precies de bedoeling!
-
samenwerking met merken .
Voor onze allereerste samenwerking met Atmos Pink, de meest iconische schoenenspecialist in Japan, hebben we onze Classic Bae Clog een subtiele sneakerlook gegeven. Deze unieke stijl is verkrijgbaar in het zwart of wit en zijn beide voorzien van een glitterlaag en veters, die deze collab nog waanzinniger maken.
-
samenwerking met merken .
De samenwerking tussen Palace en Crocs heeft geresulteerd in de Palace Crocs Classic Clog. Dit model is ontworpen voor jouw comfort en volledig versierd met een woenstijnachtige camouflageprint en 11 Palace Jibbitz™ charms om ze nog leuker te maken. Alleen verkrijgbaar bij Palace.
-
samenwerking met merken .
Het is eindelijk zover: de langverwachte Lightning McQueen Adult Clog is uit! Met deze Cars graphics en duurzame led-lampjes die bij elke stap oplichten zul je iedereen in het stof laten bijten.
-
samenwerking met artiesten .
De tweede samenwerking met Justin Bieber en drew house heeft geresulteerd in een unieke schoen. Deze clogs zijn versierd met speciale Jibbitz charms en werden geleverd met lange witte sokken om de comfortabele vibe af te ronden.
-
samenwerking met artiesten .
Deze Crocs zijn ontworpen door Vladimir Caucheamar, de Franse dj en producer van elektronische muziek, om je voeten een stijlvolle look te geven en extra comfort te bieden terwijl je loopt. We kunnen niet beloven dat je hierin sneller, leuker, begeerlijker of een beter mens wordt – maar we hebben er vertrouwen in.
-
samenwerking met artiesten .
Een fantastische show krijgt altijd een vervolg. Deze Jibbitz™ charms zijn geïnspireerd op een vintage Grateful Dead T-Shirt, en voorzien van dansende beren en rotsblokken.
-
samenwerking met artiesten .
Onze vijfde samenwerking met Post Malone komt ditmaal in twee kleurvarianten. Kies uit roze of zwart, beide met de Duet Max Clog II als basis.
-
samenwerking met merken .
G Flip draagt haar Crocs overal: van awardshows tot liveshows. Hoogste tijd dus voor haar eigen creatie. In samenwerking met deze Australische zangeres hebben we een clog ontworpen die net zo dynamisch is als haar persoonlijkheid, versierd met unieke Jibbitz™ charms die fans overal ter wereld maar wat graag zullen willen showen.
-
Samenwerking met merken.
Mis deze leuke samenwerking niet met het Koreaanse netwerk Sandbox! Het resultaat? Vijf Jibbitz™-collecties die geïnspireerd zijn door de fantastische persoonlijkheden van vijf content creators. Ontdek ze allemaal.
-
samenwerking met artiesten .
Luke Combs is weer terug en ditmaal met extra pluche. De Luke Combs X Crocs Classic Lined Clog is gestyled met Luke’s “Skully”-graphic, zwarte pluche voering en nieuwe Jibbitz™ charms.
-
Samenwerking met merken.
Abseilen was nog nooit zo leuk als in deze limited edition Nicole Mclaughlin X Crocs Campsite Classic Clogs, de laatste toevoeging aan de Project Greenhouse-samenwerkingcollectie. Deze clogs zijn voorzien van functionele details die zeker goed van pas komen na een klimtocht met vrienden of in de natuur bij het kampvuur.
-
samenwerking met merken .
Wat zou Croc Day 2020 zijn zonder een extravagante uitvoering van de Classic Clog. Per slot van rekening is meer beter en verdient Croc Day iets groots.
-
samenwerking met artiesten .
Justin Bieber en Crocs. We hebben er lang op gewacht… Deze Classic Clog is geïnspireerd door het kledingmerk van Bieber, drew house, en de kenmerkende kleur van het merk: geel.
-
samenwerking met artiesten .
Crocs heeft de handen ineengeslagen met onze grootste fan en Latin trap superster Bad Bunny voor een van de meest verwachte samenwerkingen tot nu toe, compleet met Jibbitz™ charms.
-
samenwerking met merken .
Ontwerper Anwar Carrots probeert de grenzen van traditionele kledingmerken te verleggen en vindt in deze eerste samenwerking met Crocs zijn match.
-
samenwerking met merken .
Crocs heeft nogmaals de handen ineengeslagen met het uit Los Angeles afkomstige merk pleasures, ditmaal voor een nieuwe limited edition-versie van de Classic Lined Clog met de camoprint Mossy Oak.
-
samenwerking met merken .
Kleurrijke bloemen brengen deze collectie van clogs, slippers en Crocs at Work™-modellen tot leven in deze tweede samenwerking met Vera Bradley.
-
samenwerking met merken .
Ons nieuwste samenwerkingsproject met Chinatown Market is op alle vlakken extreem. Deze Jibbitz™ charms zijn geïnspireerd op een vintage Grateful Dead T-Shirt, en voorzien van dansende beren en rotsblokken.
-
samenwerking met merken .
Crocs Cares en Chinatown Market hebben samen besloten om iets terug te geven. Daarom zal 100% van de opbrengst van de verkoop van deze Jibbitz™-sets worden gedoneerd aan Feeding America, om aangesloten lokale voedselbanken van maaltijden te voorzien.
-
samenwerking met merken .
De Kentucky Fried Chicken X Crocs samenwerking weet de geur van het geheime recept met 11 kruiden en specerijen en het krokante jasje perfect over te brengen. Deze Classic Clog wordt namelijk geleverd met drie Jibbitz™ charms die er niet alleen uitzien als een gefrituurde drumstick, maar ook zo ruiken.
-
Samenwerking met artiesten .
Ons derde samenwerkingsproject met Luke Combs is het eerste in zijn soort. Dit is de eerste Classic Crocs slipper die we samen met een artiest hebben ontworpen, en bij dit debuutmodel krijg je bovendien een echt gitaarplectrum om de hele zomer heerlijk mee te pingelen.
-
samenwerking met artiesten .
Er zijn maar weinig mensen die het 'wees jezelf'-gevoel zo uitstralen als actrice en model Ruby Rose. Deze Crocs Classic Bae Clogs hebben een gemarmerd uiterlijk in alle kleuren van de regenboog dat elke schoen uniek maakt. De clog heeft bovendien opvallende Pride-veters om te laten zien hoe trots je zelf bent.
-
samenwerking met artiesten .
In samenwerking met Crocs global brand ambassador Yang Mi hebben we Yang Mi's persoonlijke stijl toegevoegd aan het ontwerp van drie Classic Clogs, om fans een boost te geven met zelfvertrouwen en comfort.
-
samenwerking met merken .
Bij deze tweede samenwerking tussen Crocs en het Japanse kledingmerk Beams hebben we drie op vissen geïnspireerde clogs ontworpen, compleet met stoere gespen, zakken en waterdicht materiaal. Die wil je zeker aan de haak slaan.
-
samenwerking met merken .
Samen met het Zuid-Koreaanse merk Rare Market heeft Crocs deze met kettingen versierde Classic Clogs ontworpen, fraai afgewerkt met een kleurrijke Rare Market chain hielband. Verkrijgbaar in wit en zwart.
-
samenwerking met merken .
Crocs heeft samen met het luxe warenhuis Liberty London een elegante collectie van Classic Clogs en speciale Jibbitz™ charms ontworpen.
-
samenwerking met merken .
Classic Clogs zien er te gek uit in combinatie met jeans, daarom is denim- en kledingmerk Madewell de perfecte partner voor ons. Deze exclusieve tie-dye print is precies de frisse impuls die past bij het voorjaar.
-
samenwerking met merken .
Onze zoetste samenwerking tot nu toe is die met het heerlijke snoepmerk PEEPS®. Samen met hen hebben we een collectie gestructureerde Crocs Classic Clogs ontworpen, compleet met opvallende PEEPS® chicks Jibbitz™ charms.
-
samenwerking met artiesten .
Post Malone X Crocs hebben wederom de handen ineengeslagen voor een nieuwe uitvoering van de Classic Clog. Ontworpen door Post Malone.
-
Samenwerking met artiesten .
In samenwerking met countryster Luke Combs introduceert Crocs een nieuwe Classic Clog. Compleet met een volledig functionele flessenopener aan de oranje hielband.
-
samenwerking met artiesten .
De beroemde kunstenaar Takashi Murakami heeft samen met Crocs zijn felle, kleurrijke stijl over weten te brengen op de Classic Clog. Dit model wordt uitsluitend verkocht tijdens ComplexCon Long Beach.
-
samenwerking met merken .
Voor Croc Day 2019 heeft Crocs nogmaals de handen ineengeslagen met Pizzaslime voor een Classic Clog, volledig versierd met glow-in-the-dark #CrocDayIsLit Jibbitz™ charms.
-
samenwerking met merken .
De Ruby Rose X Crocs Classic Clog is een absolute musthave: opvallend, stoer en geïnspireerd op de jaren 90.
-
samenwerking met merken .
Crocs heeft in samenwerking met het streetwearmerk Chinatown Market een Tie-Dye Smiley® Classic Clog ontworpen die uitsluitend verkrijgbaar is tijdens ComplexCon Chicago.
-
samenwerking met kunstenaars
Bagage- en handtasontwerper Vera Bradley was de inspiratiebron achter een aantal tijdloze clogs, ballerina's en slippers met bloemen- en paisleydessins.
-
samenwerking met merken
Crocs ontwierp samen met de trendsettende platformen kiks & SupBro een limited edition schoenendoos en een set van 5 Jibbitz charms met old school graffiti en het kiks-logo.
-
samenwerking met merken
Het luxe warenhuis Barneys New York sloeg de handen ineen met Crocs voor een aantal high-fashion Classic Clogs.
-
samenwerking met kunstenaars
De samenwerking tussen hip-hop superster PSY en Crocs resulteerde in unieke Classic Clogs en Jibbitz™ charms. Deze werden uitsluitend verkocht in Korea.
-
samenwerking met artiesten .
Samen met countryzanger Luke Combs ontwierp Crocs een stijlvolle, maar toch ook supercasual Classic Clog.
-
samenwerking met artiesten .
Awardwinnende zanger Post Malone ging de samenwerking aan met Crocs om unieke special edition-clogs en -Jibbitz™ charms te creëren. Deze werden uitsluitend in Australië verkocht.
-
samenwerking met merken .
Uit de samenwerking tussen Crocs en het Japanse kledingmerk BEAMS kwamen enkele clogs en sandalen voort, waaronder de Pocket Clog, met kleine ritszakjes aan de hielband!
Lees verder.
-
limited edition-collectie .
Vlak voor hun historische 'End of the Road'-tour, sloegen Crocs en KISS® de handen ineen voor een collectie van limited edition-clogs en -Jibbitz™ charms.
-
samenwerking met merken .
High-fashion ontwerper Vivienne Tam was de inspiratiebron achter deze kleurrijke clogs met studs, die tijdens de Shanghai Fashion Week werden getoond.
-
samenwerking met merken .
“Nadat Crocs als schoenenmerk een aantal succesvolle samenwerkingen is aangegaan, gaan ze een nieuwe uitdaging aan . New York Post
handtassen.”Lees verder.
-
samenwerking met merken .
Het edgy streetwearmerk Left Hand LA ontwierp samen met Crocs een fantastische girly glitterclog met kleurrijke vaste Jibbitz™ charms.
-
samenwerking met merken .
“Het intrigerende merk achter de foamclog heeft alle verwachtingen overtroffen door langzaam maar zeker zowel de modewereld als het straatbeeld te veroveren.” . Highsnobiety
Lees verder.
-
samenwerking met merken .
“2019 mag dan wel het Jaar van het Varken zijn, maar in Californië is het het jaar van de Crocs.” . Hypebeast
Lees verder.
-
Samenwerking met artiesten .
“Dit model mag je gewoon echt niet missen, en zal ook zeker helemaal uitverkopen, net zoals het vorige.” . The Source
Lees verder.
-
Samenwerking met artiesten .
“Geloof het of niet, het tot nu toe meest felbegeerde model schoenen dit jaar is een Croc. De Post Malone Crocs om precies te zijn.” . Vogue
-
samenwerking met merken .
“Crocs met geïntegreerde sokken bestaan, en maken je ochtenden nu zo veel makkelijker.” . Bustle
Lees verder.
-
limited edition-collectie .
“De nieuwste samenwerking van het bedrijf, genaamd Drew Barrymore Crocs Color-Block-collectie, heeft ons aan het denken gezet over alles wat we wisten over Crocs... en het beste is, dat ze superbetaalbaar zijn.” . Brit + Co.
Lees verder.
-
samenwerking met merken .
“Tegenwoordig zijn er zoveel samenwerkingen met ontwerpers, voor mij is het zeer belangrijk dat mijn partnerschappen eruit springen en iets betekenen.” . Christopher Kane
Lees verder.