Beste Crocs-klant,


Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw retouraanvraag.

Klik HIER om het retourlabel af te drukken. Het label kunt u op de verpakking plakken voor verzenden. U heeft het label alleen eenmaal nodig, het tweede label is voor het geval dat u twee pakketjes van dezelfde bestelling zou willen retourneren.

Helaas is Crocs op dit moment nog niet in staat om de verzendkosten voor het retourneren van de Crocs te restitueren. U kunt de retour zending aanbieden bij een verzendservice naar keuze (met uitzondering van de Kiala verzendservice). Bij elk postkantoor betaalt u een standaard tarief voor retour zendingen binnen Nederland.

Volg onze retourinstructies zorgvuldig op, zodat wij uw retour en terugbetaling correct kunnen verwerken.

Let op: Als uw retouraanvraag volgende redenen betreft: 'paar past niet bij elkaar, defect, product niet bestelt of verkeerd product geleverd', neem dan contact op met de Klantenservice via [email protected] met een korte beschrijving van het probleem. Stuur geen defecte producten terug voordat u verdere instructies van ons ontvangt.

Binnen gemiddeld 10 werkdagen na ontvangst van uw retourzending vergoeden wij u het gehele aankoopbedrag en de originele verzendkosten die u voor de bezorging heeft betaald. De terugbetaling vindt plaats op de kaart/rekening waarmee de bestelling betaald is.

U kunt deze email niet beantwoorden. Voor verdere assistentie neem contact op met de klantenservice [email protected].

Met vriendelijke groet,


Crocs™Klantenservice